BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 8, 2010

Angin Pus-Pus

Hah...bila aku sebut pasal angin pus-pus ni, korang jangan fikir angin udara segar bak bayu tu. Ini bukan angin sepoi-sepoi bahasa ok, dan ini juga bukan angin yang dihembus-hembus macam korang  tiup lilin birthday cake atau lilin makan malam (candle light dinner)..takde maknanya yer!Angin puting beliung pun bukan......Mau tau angin apa.....Scroll bawah lagi..

Angin ni adalah sejenis angin yang korang tak nampak dengan mata kasar (angin mana boleh nampak..bengong juga aku ni). Well...angin yang aku maksudkan adalah angin dari penghasilan gas di dalam tubuh badan manusia berbentuk angin dan keluar melalui saluran usus manusia. Usus manusia yang membantu proses pengeluaran angin tersebut adalah melalui dubur(macam saintis pulak aku).Angin ini  ada masanya mempunyai bau yang 'ghau-ghau' baunya....



Hmmm....Aku rasa lah orang lelaki ni memang dilahirkan takde perasaan malu atau segan.Kalau nak lepaskan bom atom main hentam kromo aje, tanpa perasaan belas kasihan.Geram sungguh aku! Pokok pun boleh layu kalau kena penangan gas beracun korang tu..Jangan kata pokok,lalat ke,cicak ke, lipas ke mau pening dan mereng kejap kalau terbau kentut korang tu...

Itu baru bau, belum lagi masuk bab bunyi...sound effect kalah panggung kat TGV atau GSC...huh..prooot..preett....prutt...pusshhh....ala-ala shy cat pun ade...Aku memang tension dengan bunyi-bunyi gitu.Gerun telinga aku kalau mendengar bunyi yang kuat tahap gaban tu.

Berbalik pada story aku, ini perihal Mr.Ray dengan angin pus-pusnya..Sejak kahwin ni..telinga aku dah mangli dengan bunyi-bunyian yang aku taktau nak tafsir merdu ke tidak.Sebelum ini, angin pus-pusnya tu memang TIDAK menghasilkan bau-bauan yang ber'aura'.

Tapi kejadian ini terjadi dari kes aku masak spagetthi hari ahad lepas...Mr.Ray makan spagetthi dengan penuh selera, nasib dia tak makan pinggan tu sekali kalau tak dah jadi kes naya. Mungkin kerana spagetthi yang dia makan tu bergelodak dalam perut dia dan telah menghasilkan gas...makanya Mr. Ray telah melepaskan angis pus-pus tanpa amaran mahupun bunyi serta tanpa pengetahuan aku. Masa tu aku dok asyik tengok rancangan 'MENTOR-final' tetiba otak aku macam tersumbat jab. Tersumbat dek wangian yang boleh membuatkan aku pengsan terkangkang.aku rasa masa tu muka aku hampir bertukar macam muka HULK. (macam gambar bawah ni)...Terbantut nafsu aku nak tengok 'Mentor'!


Nak muntah aku...Punyalah Nauzubillah busuk..Ada macam bau 'telur tembelang.'..Mr.Ray dengan muka poyonya buat 'derk' kat aku macam tak bersalah je. Padahal dia dah tengok muka aku dah terkujat tu.Memandangkan cuma kami berdua aje dalam rumah tu, so aku pun bertanya dengan muka berkerut menahan busuk..."You kentut ke?"..pastu dia jawab dengan muka confuse dan senyum kambing yang haram membengangkan aku.."Aa ah.Naper busuk ke?".Dalam hati aku apa ko pikir kentut ko bau perfume Hugo Boss ke...?Sakit aje hati aku.Aku jawab "Habis..wangi sangat le kentut you tu.Nak muntah tau tak...Eeeiii ".Dengan bangganya Mr. Ray kata kat aku "Seumur hidup i, ini first time i kentut busuk.Sebelum ni mana ada pun"....

Macam mati hidup balik aje aku dengar ayat dia....apa ko tak penah kentut busuk..tak caye aku!bila dia tengok aku macam nak hentam dia..terus dia jawab cepat-cepat "Inilah first time i kentut busuk sejak kawin dengan you"..Wah pandai pulak pokcik ni.Macam tau-tau aje aku nak hentam dia...cepat betul dia betulkan kesilapan dia...Dah dalam 10 minit bau angin pus-pus dia dah hilang aku terus sound "Pasni nak kentut pi toilet...busuk gila baban..tau tak..nak muntah i..." Dia jawab simple je "Okay" sambil sengih macam kerang busuk kat aku....

Aku pikir azab seksaan aku dah berakhir rupanya time aku tertidur ayam depan TV alih-alih..bau yang sama berulang kembali..tengah asyik layan mata actually dah terlelap pun bau tu punya la tajam sampai boleh tembus lubang hidung ku ini telah menjelma dan menghantui aku kembali.....mental torture betul lah Mr.Ray ni. Sakit hati aku...Apa lagi aku terus jeling dan angkat bantal terus masuk bilik tidur dengan hati yang membara!!...mujur mimpi aku tak terselit bau yang di claim kononnya macam Hugi Boss tu..

Katakan TIDAK pada kentut semerbak.Mau kentut kalu pi toilet!
Tak kuasa aku nak jadi siput sedut asyik sedut kentut yang bagi aku brain damage.
                                                                                                                                                                                           

4 comments:

Azi said...

Ye la, suka sangat kentut dengan sengaja. Paling menyampah kalau kena kentut dalam kete. Takleh nak lari...nak2 pulak tingkap takleh buka sebab pasir berterbangan kat luar...

MyStory said...

Huh..itu boleh nyanyi lagi 'Lemas' ku dalam kentutmu yang kudus....

aNiS tHe BumbleBee said...

hahahaaha! i dgn hubby i,i yg perangai buwok..die baik je..duduk pon sopans2..die terlebih feminin,i terlebih maskulin agaknye.koh koh koh!

MyStory said...

anis the bumblebee:kehkeh....bil akwin semua keluar...adeiii pening lalat wehh

Pages